fredag 28 november 2008

Tanke-fel

Å vad besviken jag är på mig själv. Jag hade missuppfattat mailet från högskoleverket så jag har inte alls kommit in på de kurser som jag trodde. Processen är inte klar ännu, så först omkring den 9:e - 12:e december får jag besked. Det viktiga är i alla fall att jag är behörig så att jag kan komma in på kurserna (det var det mailet handlade om, dvs att jag har platsgaranti på 2 av kurserna). Om jag sen blir antagen, det får vi se... Hoppas!

För övrigt är snön helt borta nu. Inte klokt att så mycket snö kan försvinna på så kort tid. Lite trist att snön är borta. Tyckte det var lite "små-mysigt" med snö ute.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju bra att du nu är behörig, och nu hoppas vi att du kommer in och får läsa det du vill!
Ja, här finns ingen snö kvar heller, bara lervälling i skogen där jag brukar rasta hundarna...suck.
kramen

A Beautiful Day sa...

Håller tummaran för att du kommer in på några kurser som du vill!
Kram

A Beautiful Day sa...

Hoppas du får ett fint 2009 och lycka till med studierna!
Kram kusino

Anonym sa...

Den första introduktionen till bloggvärlden är nu avklarad. Det har betytt mycket att lära mig sammanhangen kring bloggandet av dig, ANNA! Stort tack. E.L.